Mübahisəli 8 dini rəsm əsəri

Kulis.az bütün zamanların mübahisəli 8 dini rəsmini təqdim edir.


1. Leonardo da Vinçinin “Madonna in the Rocks” əsəri

Məşhur tablo 1483-1486-cı illər arasında İtalyan İntibah dövrünün dahisi Leonardo da Vinçi tərəfindən yaradılmışdır. Bu, kiçik Vəftizçi Yəhyanın və əsas baş mələklərdən biri olan Urielin yanında Məryəmi körpə İsa Məsihlə birlikdə təsvir edən eyni mövzu və kompozisiyaya malik iki rəsmdən biridir. Rəsmin əsas süjeti Vəftizçi Yəhyanın körpə İsa Məsihə sitayiş etməsidir.

2. Leonardo da Vinçinin Sonuncu Şam yeməyi

Ən məşhur dini tablo olan “Sonuncu şam yeməyi” Leonardo da Vinçi tərəfindən 1495-1498-ci illər arasında yaradılmışdır. Rəsm İsa Məsihin çarmıxa çəkilməmişdən əvvəl son şam yeməyinin səhnəsini təsvir edir. Uzunluğu 4.5 metr, eni isə 8.8 metr olan bu əsər sərt və quru divar üzərində işlənib və bu səbəbdən də o əsil freska deyil. Leonardo o zamana qədər mövcud olan freska yaradıcılığı ənənələrindən kənara çıxaraq daş divarın səthini yonaraq hamarlaşdırıb, gesso və mastika ilə üzlədikdən sonra, tempera ilə həmin səthi sərtləşdirib. Məhz bu səbəbdən də Leonardonun əsəri tamamlamasından bir neçə il sonra o artıq xarab olmağa başlayıb. İkinci Dünya Müharibəsində isə şəkilin pozulma prosesi daha da sürətlənib. Nəhayət, 1980-ci ildə başlayan və 19 il davam edən bərpa işinə başlanılıb. Bu işin sonunda isə şəkilin orijinal halından əsər qalmayıb. Şəkil Leonardo da Vinçinin şifrəli mesajı hesab olunur.

Leonardo da Vinçinin Son Şam yeməyi (1495-1498).

3. Adəmin yaradılması

Bu əsər hətta dindən çox uzaq olan insanlar arasında da ən çox tanınan rəsmlərdən biridir. 1508-1512-ci illər arasında intibah dövrünün ən yaxşı italyan rəssamlarından biri olan Mikelancelo Buonarroti tərəfindən yaradılıb. “Adəmin yaradılması”nda yer üzündə Allah tərəfindən ilk insanın yaradılması təsvir olunub.

Tanrı boz saqqallı qoca, Adəm isə tamamilə çılpaq şəkildə göstərilib. Rəsm əsərində tanrı surəti həm də insan beyninin anatomik təsviri kimi verilib ki, bu rəsmi daha da sirli edib.

Mikelancelo tərəfindən Adəmin yaradılması (təxminən 1508-1512).


4. “Sistine Madonna”

16-cı əsrin aparıcı italyan rəssamı Rafael Sanzio da Urbino tərəfindən yaradılmış rəsm əsəri XVI əsrin ən məşhur xristian dini portretlərindən biridir. Rəsm 1512-ci ildə Roma Papası II Yulinin sifarişi ilə Pyaçenzada yerləşən Müqəddəs Sikst kilsəsi üçün 1513–1514-cü illərdə yaradılıb. II Yuli bu əsəri fransız qoşunlarının İtaliyadan qovulmasının və Pyaçenzanın Papa vilayəti elan olunmasının şərəfinə sifariş etmişdir. Şəkildə uşağı qucağında tutaaraq göydə dayanmış bir qadın təsvir olunub. Onun zərif və eyni zamanda kədərli görünüşü var. İnsanlar şəkildəki ananın və uşağın üzünə heyran qala bilər. Bu şah əsərdə insan bədəni və ruhun müqəddəsliyi kimi məqamlar birləşir.

Drezden Dövlət İncəsənət Muzeyinin Köhnə Ustadların Şəkil Qalereyasında saxlanılan Rafaelin "Sistine Madonna" (1512-1513).

5. “Son qiyamət” əsəri

Mikelancelo Buonarroti incəsənət tarixində ən nüfuzlu İntibah rəssamlarından biri olub. Bu gün də çoxları onun izi ilə getməyə davam edir. Ən böyük heykəltəraşlardan biri olmaqla yanaşı, Mikelancelo həm də biblical rəsmlər yaratmaqda inanılmaz bacarıqlı idi. Məhz buna görə də Papa VII Klement ona Sikstin kapellasında bu gün dünyanın ən məşhur dini rəsmlərindən biri olan “Son qiyamət” əsərini çəkməyi tapşırıb. Əsərdə İsanın ikinci dəfə gəlməsini və Allahın bəşəriyyət üzərindəki son hökmünü təsvir edilir.

İsa məkəzdə çoxlu müqəddəslər əhatəsində göstərilib. Şəklin aşağı yarısında isə ölülərin dirilməsini və lənətlənmiş ruhların cəhənnəmə enməsini əks olunub. Dini rəsm sənətinin ən ikonik və məşhur nümunələrindən biri olmasına və bir çox rəssamlar tərəfindən vacib sayılmasına baxmayaraq, əsər həm də qızğın müzakirələrə səbəb olub.

Mikelancelo bütpərəstlik mifologiyasını xristian rəvayətləri ilə birləşdirməkdə ittiham olunub.

O dövrdə rəsm mövzusu xristianlar arasında çox məşhur idi . “Son Qiyamət” kimi ciddi bir mövzuda sənət əsərlərinin yaradılmasında isə məqsəd xristianlara kilsəni tərk etsələr, onları gözləyən nəticələr barədə xatırlatma rolunu oynayırdı.

Mikelancelonun Son Qiyamət (1536-1541), İtaliyanın Vatikandakı Sikstin kapellasının qurbangah divarında tapıldı.

6. Müqəddəs Paulun iman gətirməsi

Bu məşhur katolik tablosu 1600-cü ildə italyan rəssamı Mikelancelo Merisi da Caravaggio tərəfindən çəkilib. Rəam Həvari Pavelin həyatında ilk xristianları təqib etməyi dayandırıb İsa Məsihin ən qızğın davamçısına çevrildiyi zamana aiddir. Pavel həm də on üçüncü həvari və ya başqa millətlərin həvarisi adlanır. Bu əsər Caravaggio tərəfindən eyni mövzuda yaradılmış iki bibliya tablosundan biridir.

Rəsm 1600-cü ilin sentyabrında Monsenyor Tiberio Cerasi tərəfindən sifariş edilmişdir. O, Papa VIII Klementin baş xəzinədarı idi. İncəsənət tarixçiləri tez-tez rəsmin əslində Caravaggio tərəfindən deyil, kardinal Cakomo Sannessio tərəfindən çəkildiyini iddia edirlər. Bununla belə, əksər alimlər orijinal versiyanın Mikelancelo Merisi da Caravaggiona aid olduğuna əmindirlər.

Caravaggio tərəfindən Romada, İtaliyada Odescalchi Balbi kolleksiyasında saxlanılan Müqəddəs Paulun Dönüşü (1600) əsərinin ilk versiyası.

7. Bakirə qızın tacqoyma mərasimi

“Bakirənin tacqoyma mərasimi” portret rəssamı Dieqo Velaskesin nadir dini rəsmlərindən biridir. Rəsmdə Məryəm təvazökar şəkildə aşağı baxarkən təsvir edilib. Onun yanında Allah və oğlu İsa var. Bununla müqəddəs üçlüyün mükəmməl üçbucaqlı təsviri verilib. Kətan üzərində təsviri vurğulamaq üçün Velaskes qırmızının karmin çalarlarından istifadə edib. Məryəm, Məsih və Allah arasında yaranan tərs üçbucaq ürəyi əmələ gətirib. Ümumiyyətlə, şəkil dərin, təsvirolunmaz tarazlıq və harmoniya hissi nümayiş etdirir ki, bu da Məryəmin dini portreti üçün ideal keyfiyyətdir.

İspaniyanın Madrid şəhərindəki Prado Milli Muzeyində Dieqo Velaskes tərəfindən Məryəmin tacqoyma mərasimi (1641-1644).

8. Azğın oğul Rembrandtın qayıdışı

Bibliya sənətinin bu şah əsəri Rembrandtın bütün zamanların ən yaxşı rəssamlarından biri və dini mövzuları təsvir etməkdə əla usta kimi statusunu bir daha təsdiqləyir. Müəllifin həyatının son illərində tamamlanan rəsm Luka İncilində deyilən məsəldən bir səhnəni təsvir edir, onun süjetinə görə ata (Rəbbi sifətləndirərək) öz azğın oğlunun bütün günahlarını bağışlar. Əsər Allahın səmimi tövbə edən hər kəsi bağışladığını haqqında bibliya təlimini əks etdirir.

Rusiyanın Sankt-Peterburq şəhərindəki Dövlət Ermitaj muzeyində saxlanılan Rembrandtın “Sədsiz oğlunun qayıdışı” (1663-1669).

Share: